شیطونهای دخترم زمان رفتن به فروشگاهها و خرید
 
زهرا دختر دوست داشتنی ما
 
 

 سلام خانمی

الان فصل حراج های تابستانی است و من  هم که عاشق خرید  و از این فروشگاه به اون فروشگاه 

 شما وقتی با من می آیی خرید فقط یک ساعت اول همراهی میکنی

ولی زود خسته می شی و می گی حوصله ات سر رفته و می خواهی بری قسمت بازی مخصوص  بچه ها  یا می گی می خواهی برای ساندویج بخوری طبق همیشه ماهی و چیپس و میلشیک 

برای همین ، همیشه خرید های من نصفه نیمه است

 میشه لطفا کمی همکاری کنی شیطون کوچولوی من 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
جهت رمز پیام بگذارید

نظرات شما عزیزان:

مامان امیر علی مردانی
ساعت14:37---27 تير 1391
جای من خالیااااااااااااااااااااااا

خیلی عالی بود .نوش جان
پاسخ: ما جاتون را خالی می کنیم


الهه مامان روشا جون
ساعت22:01---24 تير 1391
مامانی میشه به منم رمز رو بدی؟

متین مامی ایلیا
ساعت11:21---21 تير 1391
سلام دوست جونم دیروز نی نی گپ یهو قطع شد و هر کاری کردم نتونستم پیغام ارسال کنم ببخشیییییییییییییییییییییییییی یییییییید بووووووووووووووووووووووووووووو وووس.
بووووووووووووووووووووووووووس


مامان معراج
ساعت13:31---19 تير 1391
سلام خانمی. خوش بحالت کاش منم اونجا بودم. من عاشق خرید تو حراجی ها هستم آخه هرچی هست و نیسته مغازهها توحراجی ها دیده میشه. حتما کلی هم میخایی سوغاتی بخری؟؟؟؟؟ تا کی قبرس میمونید؟اقامت گرفتین. جوابشو بذار تو وب معراج عاشق زهرا هستم آخه یکی از برادرزادههای منم اسمش زهراست و کپی دختر خانم شماست

متین مامی ایلیا
ساعت13:09---19 تير 1391
آخ گفتی، منم عاشق خرید کردنم ولی الان 1 ساله به خاطر ایلیا یه دل سیر نتونستم خرید کنم همش همه کارام هول هولی بود

مامان رهام(✿◠‿◠)
ساعت10:05---18 تير 1391
مرسي بابت رمز مرضيه جون.............ماشاله خيلي نازي.........چه خوشگل روسري پوشيدي

مامانی درسا
ساعت10:45---17 تير 1391
سلام دوست من . ببخش دیر به دیر میام .... خیلی گرفتار بودم ..... اگه دوس داشتی رمز لطفا" ..... راستی اتاقش هم خیلی خوشگله ...... هزار و دویست تا بوس برای دختری ......

مامان رهام(✿◠‿◠)
ساعت9:47---17 تير 1391
يه سئوال چند وقته قبرس هستيد؟اقامت دائم گرفتيد؟

مامان رهام(✿◠‿◠)
ساعت9:46---17 تير 1391
سلام مرضيه جون خوبيد؟
زهرا جونم چطوره خوبه؟اكثر مطالبتون رمز داره اگه دوست داشتيد به من هم رمز بديد لطفاً


مامان قند عسل
ساعت17:24---14 تير 1391
موفق باشی عزیزم.منم لیسانس نرم افزار دارم ولی از الان هیچی از درسام یادم نیست .

مامان قند عسل
ساعت2:22---14 تير 1391
سلام عزیزم .منم دوس دارم بیام خرید اینجا که واقعا خرید رفتن اعصاب خردیه.

میشه رمز لطفا؟ مرسی
پاسخ: کی از خرید بدش می آد


مامان امیر علی
ساعت14:29---13 تير 1391
وای مامان زهرا ،چه باحال ایکاش منم اونجا بودم.آخه این ایرانه ما چی داره.

عجب حالی میکنیا.

عاشقه حجابتم.

اینقد خوشم میاد از خانمایی که خودشون رو تو خارج گم نمیکنن.

عاشقتم زهرا جون با این کتاب خوندنت.

رو میز غذلتون که آرم مکدونالد بودپاسخ: خانم نکته سنج به سینی سالاد من و دستمال کاغذی نگاه کنی tekko bell را خواهی دید


مامان امیر علی
ساعت11:45---13 تير 1391
وای مامان زهرا .ایکاش من اونجا بودم با هم میرفتیم خرید.هی تو برام چیز میخریدی و من میگفتم دستت درد نکنه(خنده)


راسی رمز میخواما.
پاسخ: الان هر چی می خواهی بگو برات می خرم عزیزم


مریم (مامان روشا)
ساعت15:19---12 تير 1391
به به حسابی خریدکنید ...منم عاشق پول خرج کردنم


خوش باشین...عزیز پیغامی تو نی نی گپ ازت ندیدم ...به اسم مامان زهرا پیغام گذاشتی!
پاسخ: دوباره میام پیشت


مامان امیر مهدی
ساعت14:26---12 تير 1391
قربون اون کتاب خوندنت بشم ایشالا که دکتر بشیپاسخ: مرسی خانمی تحمل غذای تند کمی سخته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


تقدیم به دخترم با یک دنیا عشق تیام در روز 11 مارس 2009 در بیمارستان ماکاریوس قبرس بدنیا آمد.
آخرین مطالب


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 471
بازدید کل : 10861
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 438
تعداد آنلاین : 1

< language="" type="text/" ="http://moorche.persiangig.com/MeLoDiC/JS-Code/1/Lalaee .js"> KoodakMedia.com


Free Calendar

Free Clock
free counters
Free counters

ハートの噴水ブログパーツ

[PR] 無料で面白タイピング!